4.5.2017

Sešly jsme se s produktovou manažerkou Simonou, abychom si popovídaly o náplni její práce, jedinečnosti AirJobs.cz a připravovaných soutěžích. Každý měsíc má jeden z vás možnost vyhrát tablet anebo jinou zajímavou cenu.

Na stránkách AirJobs.cz proběhne v příštích měsících vlna soutěží. Jak to bude probíhat?
Každý měsíc se zaměříme na jiný typ uchazečů. První soutěž už proběhla a byla jednoduchá – šlo o to tipnout si, kolik lidí se jí zúčastní. Vyhrála to slečna viz obrázek níže a získala tablet. O tablety půjde ve všech soutěžích. 

V dubnu běžela kampaň, kterou jste mohli najít na naší facebookové stránce. Jelikož byl První máj, zvolili jsme téma “Proč milujete svoji práci”. Postup byl jednoduchý. Pod facebookový příspěvek se soutěží (nebo na e-mail pavla@airjobs.cz) jste měli vložit fotku s důvodem, který osvětlí ostatním,  proč milujete svou práci. Čím originálnější, tím lepší.

Ten nejzajímavější příspěvek nyní vybírají naši HR specialisti ze zákaznické podpory a jeho autor dostane tablet Huawei, který mimo jiné ocení určitě i při hledání nové práce… A protože nás zajímají všechny odpovědi, tak každý, kdo nám zaslal odpověď, od nás dostal malý dárek. Na našem instagramovém účtu si během měsíce května můžete přečíst odpovědi všech účastníků. 

V květnu plánujeme soutěž zaměřenou na pracující maminky, což je poslední dobou vzrůstající trend a my se na něj chceme zaměřit. Vznikne velká kampaň na jejich podporu, za účelem vzdělat firmy a ukázat jim, jak je možné to celé zvládnout. Chystáme video, ve kterém nám dvě maminky prozradí, jaké to je pracovat a zároveň vychovávat dítě. Zjistili jsme, že to má mnho výhod. Samozřejmě budeme nabízet hodně pozic pro tento segment. Vybereme potom jednu maminku, která si pomocí našeho portálu najde práci, a ta za to od nás dostane tablet.

V červnu pak, protože bude Mezinárodní den dětí, chystáme soutěž pro učitelky. Je to obdivuhodná práce, protože mít zodpovědnost za dvacet dětí najednou je velmi tvrdý oříšek. Úkolem dnešních školek není jen ty děti pohlídat, musí je i nějakým způsobem rozvíjet.

Na léto chystáme soutěž pro brigádníky, společně s článkem o tom, jak si takovou letní brigádu najít. Spousta pozic bude k nalezení přímo na AirJobs.cz.

Soutěže Airjobs.cz

Tahle slečna to vyhrála. Miluje svojí práci a teď má k tomu ještě nový tablet.

A teď zpátky k tobě. Z rozhovoru s tebou už víme, že jestli někdo opravdu miluje svoji práci, jsi to ty. V současnosti děláš pro AirJobs.cz produktovou manažerku. Co to všechno obnáší?
Produktová manažerka znamená v podstatě nástěnkář –- tak tomu říkám (smích), protože můj úkol je vymýšlet nové nápady, kampaně, blogy, produkty nebo nové testy pro uchazeče. Vytvářím služby pro uchazeče na základě dat, která mám jak z AirJobsu, tak z dat, která jsou na pracovním trhu. Takže mou prací je v podstatě kompletně analyzovat trh a jeho potřeby a zjistit, jaká data máme v AirJobs.cz, a na základě toho tvořit nejlepší a nejvhodnější zákaznické služby pro našeho uchazeče a firmy. Takže zkráceně – pracuji na tom, aby byl  AirJobs.cz uživatelsky stále lepší.

Jsi tam jedinou produktovou manažerkou?
Ano, ale samozřejmě máme další vedoucí různých projektů. Jedním z nich je např. zákaznická podpora. Ta naše jen nezvedá telefony… U nás jsou to v podstatě specialisti na HR, kteří se snaží být neustále online, připraveni na telefonu, e-mailu i Facebooku, a odpovídají našim uchazečům na rady ohledně práce. Pokud si potřebují vylepšit CV, motivační dopis nebo třeba nevědí, na jakou práci se hodí, naše specializovaná zákaznická podpora jim poradí. Pak máme projekt “Poznej sám sebe”, který funguje tak, že si uchazeč udělá test a pozná, na jakou pozici se nejlépe hodí. Není to však jen jeden test, chystáme se to postupně rozvíjet, ale to má na práci někdo jiný. Já jsem sice ta, co to zvenčí všechno řídí, proto říkám, že jsem nástěnkář, ale každý má jinak svůj projekt. Já jen skládám dohromady díly, aby vytvořily celek.

V čem si myslíš, že se AirJobs.cz liší od jiných portálů zaměřených na hledání práce?
Samozřejmě si uvědomujeme, že jsme přišli zrovna v době, kdy je tady těch portálů nepřeberné množství. Všichni si začali všímat, že personalistika je jeden z nejrychleji se měnících trhů ve světě a samozřejmě se na základě toho udělali různé nástroje. Výzva pro nás byla dostat prozákaznickou zkušenost do personalistiky. To znamená, že největší výhoda AirJobs.cz je stoprocentně prozákaznický přístup. Ke všem lidem přistupujeme individuálně. Díky tomu, že jsme menší, se pak individuálně můžeme věnovat každému uchazeči a opravdu mu pomoct najít si uplatnění. Protože dnes je to o nich. Doba se úplně změnila,  trh je jiný a je potřeba se věnovat tomu, aby si každý uchazeč našel důvod, proč pracovat, a my mu v tom chceme pomoci.

Plánuje AirJobs.cz navázat nějakou zajímavou spolupráci s dalšími firmami?
Hodně se zaměřujeme na HR specializaci. Zkoumáme novinky na trhu, chodíme na různé konference, kde se potkáváme se zajímavými lidmi, kteří nám radí, co v personalistice teprve bude. Současně již spolupracujeme s firmou, která nám pomáhá právě s těmi testy. Máme na to výbornou poradenskou společnost, která zkoumá psychiku člověka a jeho vztah k práci a má na to velký tým psychologů a psychoanalytiků.

Najděte si práci, kterou budete milovat.

Připravily Simona a Denisa Katzer